Recenzie (148)
Hviezdna brána: Atlantída (2004) (seriál)
Důstojný spin-off Star Gate, která od šesté série brutálně upadala. Tento fenomén potkal i Atlantis, ale nedá se nic dělat. Každopádně je pravdou, že některé náměty jsou už poněkud ohrané, nicméně Atlantis je zase více nadsazené a nebere se tak vážně.
Rím (2005) (seriál)
Stejně jako plastická chirurgie ... vysokorozpočtový porno.
Haló, haló! (1982) (seriál)
Komisches, nicht wahr?
Bylo nás pět (1994) (seriál)
Klasika mého dětství. Miloval jsem, když to dávali na Vánoce.
Prefíkaná banda (2004) (seriál)
Geniální zápletky, rozdílné charaktery, které se vzájemně doplňují. Výborná scénaristická práce, hrátky s kamerou. Nechybí vtip a nadsázka ... snad jen poslední (pátá) série byla slabší a poplatná době (kromě toho tam chybí Stacie a Danny). A ten černoch ze čtvrté série, který plnil rasovou kvótu za Mickeyho, který prodával Sydneyskou operu stál taky za houby. Jinak ale určitě maximální hodnocení.
M.A.S.H. (1972) (seriál)
Excelentní seriál mého dětství a raného dospívání. Vtipné, s nápadem a nevytrácející se kvalita v průběhu jednotlivých dílů. Mým soukromým favoritem je plukovním Flagg!
RocknRolla (2008)
Vynikající film. Luxusní, byť lehce chaotická zápletka, výborné herecké výkony. Akční, svěží, zábavné. Hromada vtipných momentů a to celé ve sladké "uld" school britské angličtině. Film roku.
Škaredá Betty (2000) (seriál)
Kurevsky kultovní. Tohle je snad jediná telenovela, na kterou jsem se kdy díval cíleně. Tak asi třicet dílů, ale mělo to koule.
Ošklivka Katka (2008) (seriál)
Originál byl lepší.
Velmi křehké vztahy (2007) (seriál)
Jednu hvězdu za Morávkovou, je to kostička.