Recenzie (40)
Ako som spoznal vašu mamu (2005) (seriál)
Stejně jako ostatní musím souhlasit, že s posledními sériemi kvalita poněkud upadá, ale stejně mě to pořád baví a pořád se mám na co těšit na září :D
Babovřesky (2013)
O nejake umelecke hodnote se rozhodne mluvit neda, ale nepopiram, ze jsem se parkrat zasmala a hlavne, videla uz jsem i horsi veci...
Braček, kde si? (2000)
Clooneyho pomáda ... Ta pro mě samotnou stojí za * a song ústřední trojice taky. Celkově mě nadchla atmosféra filmu a absurdní situace viz ropucha :)
Domov šedých motýlů (2008)
Film, ke kterému bych se asi nebýt mé finofilie jinak nedostala, což by byla veliká škoda. Tommi Korpela v roli pana ředitele je skvělý, filmu nechybí správná finská atmosféra a dokonale je dokreslen hudbou Panu Aaltia.
Erupce vášně (2009)
Neskutečná blbost, která mě málem roztrhala na cucky, zvlášť při závěrečné erupci :D miluju absurdní "filmy"
Experti (2006)
Nedostat tenkrát kdesi zdarma lístek na premiéru, na 100% bych si tenhle film nechala ujít. A krom kukuče Kryštofa Hádka a trička, které jsem měla tu čest vyhrát, bych rozhodně o nic nepřišla. Budiž panu režisérovi omluvou že to byl první (a možná poslední) celovečerní film.
Klub bitkárov (1999)
„Marla, trust me! It's gonna be allright!“ S knihou jsem se setkala dřív než s filmem a musím říct, že Palahniuk je mým autorem no.1, takže jsem ke shlédnutí filmu sbírala odvahu. Přestože mám Helenu Bonham Carter ráda, na Marlu se mi ze začátku úplně nehodila. I tak si ale lepší zpracování nedokážu představit. Pokud máte film rádi, rozhodně doporučuju přečíst si knihu, myslím že zklamat nikoho nemůže.
Krvavá odplata (2010)
Na festivalovém promítání jsem v prvních minutách přemýšlela, zda jsem tam správně, protože jsem se opravdu začínala bát. Naštěstí jsem ale neodešla. Po chvíli se film totiž (předpokládám že ne úplně záměrně) přehoupl do dokonalé parodie a celý sál se smál – hodně nahlas... Shane Cooper se stal mým hrdinou a celou dobu jsem napjatě očekávala jak to dopadne … ale TOHLE jsem vážně nečekala!!!
Leví kráľ (1994)
Nejoblíbenější disneyovka a animáček vůbec, dodnes se na něj ráda podívám. Hakuna Matata!
Marley a ja (2008)
Film na mě působil neskutečně monotónním dojmem, od komedie bych čekala větší zábavu. Každopádně konec mě stejně dojmul, balíček papírových kapesníčků padl za vlast ...