Recenzie (97)
Beckett (2021)
Netflix by mal ostať pri produkcii seriálov a celovečerákom sa oblúkom vyhnúť!
Potomok (2019)
Hungarian farmers my ass. Edward Szarka im to dal riadne vyžrať :)
V pasti (2018)
Atmosfera husta ako olej, len skoda, ze nejakych vysvetleni sa nedockame...
Predátor: Evolúcia (2018)
Tak Shane Black to poňal po svojom...
Assassin’s Creed (2016)
Prevedenie počítačovej hry na plátno vôbec nie je jednoduchá úloha, Assassins creed však patrí medzi svetlé výnimky.
Oasis: Supersonic (2016)
Dámy a páni, inak to nejde, Oasis sú jednoducho Oasis, päťka jak hrom! :)
Nerve: Hra o život (2016)
za mňa jednoznačne bullshit roka. vidieť to v kine, tak rozdrapím plátno... jedna hviezda s odretými ušami za hudbu.
MacGyver (2016) (seriál)
uff, tak tento ultramoderny, prehypeovany Mac bol az prilis velky upgrade na stareho dobreho osemdesiatkoveho MacGyvera. Stratilo to uplne svoje caro a charizma RDA sa s novym hlavnym protagonistom uplne vytratila. Tento remake nemal nikdy vzniknut.
Klub hrôzy (2004)
celkom pohodova horor/ komedia, len skoda toho preexponovanemu zaveru.
V mene krvi (2016)
Mile prekvapenie a Mel bol ako skoro stale presvedcivy.