Recenzie (251)
We Shoot with Love (2009)
Skvělé, skvělé, skvělé!Přesně ta kinematografie, co mi u nás chybí, a to sice moderní kinematografie.
Mŕtvy muž prichádza (1995)
Vynikající atmosféra, do situace jsem se dokonale vcítil a až do poslední chvíle jsem nevěděl, jak to vlastně dopadne.
Rebelka proti svojej vôli (2007)
Abych pravdu řekl, tolik jsem od tohoto snímku ani nečekal a předem jsem ho odsoudil.Když ale běžel v televizi nedokázal jsem se odtrhnout.
Prci, prci, prcičky (1999)
Moc tyhle teenage komedie nežeru a na tohle jsem se nikdy dívat nechtěl, ale teď mi to nabíla televize a slušně sem se zasmál.Tohle můžou vymyslet jen Američani:"Přijde den kdy zasuneme!"
Dr. House (2004) (seriál)
3 a půl.
Nový svet (2005)
Získali nová území, nový svět ve svých srdcích ale nedobili.3 a půl.
Bink v meste (1994)
Další rodinná komedie, která nic neřekne, ale pobaví a to občas stačí.
Struck (2008)
Zajímavé, jen v té závěrečné líbací scéně jsou chyby.
Stiahni ma do pekla (2009)
U několika scén jsem se doslova poslintal, jak byly nechutné.3 a půl.
Šerifovia (1998)
Další, o něco slabší zástupce zlaté americké thrillerové éry, která podle mě trvala zhruba mezi lety 1985 - 2002.Dnes už ty jejich thrillery za moc nestojí.