Recenzie (274)
Blízke stretnutie tretieho druhu (1977)
Chvílemi je to trochu nuda, ale jinak bomba.
Čeľuste (1975)
Klasický napínavý thriller, který ve mně vyvolá strach i dnes.
Sametoví vrazi (2005)
Nuda, která stojí za vidění jen díky zajímavé vizuální stránce a solidním hereckým výkonům (nejlepší je Jan Dolanský).
Hitch: Liek pre moderného muža (2005)
Nadprůměrná komedie spoléhající se především na skvělé kreace Willa Smithe.
Bol raz jeden kráľ... (1954)
Asi nejlepší pohádka, jaká kdy u nás vznikla.
Nekonečný príbeh (1984)
Kouzelná fantazy, která se právem stala klasikou.
Bláznivo / Krásne (2001)
V daném žánru průměr.
Šiesty deň (2000)
Pro mě zklamání, ve kterém se nepředvedl moc ani Arnold.
Koniec sveta (1999)
Film teda rozhodně nedopadnul tak, jak dopadnout mohl a jediné, co zde stojí za zmínku, jsou skvělí Arnold a Gabriel Byrne.
Všade samé zvončeky (1996)
Pro mě nadosmrti vánoční klasika a moje nejoblíbenější komedie s Arniem.