Recenzie (106)
V siedmom nebi (1996) (seriál)
Tak odporné jako víra sama! Pokud měl seriál za úkol ukázat tvář víry přívětivou a "nalákat" potenciální "ovečky" do jejich spáru, mělo jistě efekt zcela opačný.
Stockinger (1996) (seriál)
Za tenhle seriál by Rakušáci zasloužili osázet jižní hranici naší republiky jadernými reaktory sovětského typu.
Lassie (1997) (seriál)
Tak sladké, že když na to jen pomyslím, ihned dostávám inzulinový šok.
Divoký anjel (1998) (seriál)
Hlavní hrdinové neustále chlastají maté (o jeho přípravě se toho namluví...).
Hulk Hogan: Blesk v raji (1994) (seriál)
Hulk Hogan? Co dodat?
Poldové z Rosenheimu (2002) (seriál)
Noo, rozhodně lepší než Komisař Rex. Jako komediální seriál pobaví, jako kriminální také, ale trochu jinak... :)
Žena za pultom (1977) (seriál)
Fujtajbl! Komouška Švorcová je tak asexuální, když za pultem prodává vlašák a vysočinu. Je to opravdu odporný seriál plný zhovadilostí minulého režimu.
Bavme sa o sexe (2004)
Skvělý příběh muže, který své práci obětoval vše, hloupý příběh plný americké zabedněnosti. V tomto snímku můžeme vidět dva zcela odlišné světy - svět pokroku, snahy, vzdělání; svět puritánství bandy pablbů, kteří neustále hází Kinseymu klacky pod nohy. Je dobré tento film vidět, abychom měli alespoň představu, jak to tenkrát nejen v USA, ale po celém světě vypadalo. Díky Kinseymu a podobným borcům je nám ten svět natolik vzdálen...
Uvoľnite sa, prosím (2004) (relácia)
Kraus je borec. Podařilo se mu nesmazatelně zapsat do české televizní zábavy formátem, který u nás není příliš obvyklý. Ačkoliv začal s něčím novým (teď mě napadá, jak jsme zaostalí), daří se mu v tomto pořadu znatelně lépe než následovníkům. Mr. GS si ani neškrtne...
Mr. GS (2008) (relácia)
Chlapcům se zkrátka nedaří. Doba, kdy šaškovali v TeleTele je pryč. Jsou dva druhy talkshow: opravdové a takové, co si na ní jen hrajou. A je jasné, kam tahle patří. Genzer a Suchánek i se špekounem Koptou by Krausovi mohli leštit boty.