Posledné recenzie (811)
Seber prachy a zmiz (1969)
Výborná groteska, u které si dobře oddechnete i dnes. Připravte se na vše, vypněte hlavu a řehtejte se suchým Woodyho kameňákům, které přicházejí jakoby odnikud.
Hlasy z ostrova svobody (2001) (TV film)
Vzácný a důležitý pohled do uzavřené země, který ale časem zvětral jako pivo, naštěstí. Přesto velké díky za tento odvážný počin. Historii je dobré si připomínat.
Minulé životy (2023)
Něžné, nenásilné, (ne)romantické. Debut režisérky Song se vskutku povedl, neždímá z nás emoce, netlačí, jenom pomalu posouvá hlavní postavu Noru po moři života. Suveréně, klidně, bez zaškobrtnutí a s elegancí. Žádný patos, radost se dívat a nechat se unášet spolu s ní. Film Minulé životy zároveň připomínají Ztraceno v překladu a trilogii Před úsvitem/Před soumrakem/Před půlnocí. A zároveň je všechny překonává.