Recenzie (4 873)
Horúce strely (1991)
Nevím, nějak to nefungovalo. Ve své době to bylo super, ale zub času tady nejde zastavit. 50%.
Všemocný (2011)
Cooper teda zrovna neexceloval a rozhodně nepůsobil sympaticky. Poměrně hloupý scénář vyplodil kraviny typu: krev na zemi nebo progresivní mozkové synapse. K prohře moc nescházelo. 52%.
Cesta samuraje (2010)
Stylové superbéčko natočené s radostí a pro radost. Kýč vůbec nevadí. Herci jsou nesmírně příjemní a zábavní. Relaxační filmeček. 74%.
Sucker Punch (2011)
Podivný to film. V první třetině mě to slušně překvapilo, pak začala bezduchá jukeboxová estráda včele s katastrofální Emily Browning (jasný kandidát na Zlatou malinu) a bylo po pr... . Bojové scény holčičího komanda nestojí za řeč, co už stojí za povšimnutí je dobře natočený závěr. Sucker Punch je nevšední paradox. Snaží se to nabrat body v "ultimátních" řežbách, přitom je to silnější v samotném příběhu!!! To je co? :) . 47%.
Surovost (2009)
Civilně pojatý snímek o pomstě, v němž je lehce přepálené finále. Mohlo to být vymakanější. 53%.
Červená Čiapočka (2011)
Homoupíří, homovlkodlaci, homomimozemšťani a teď upgrade na homovlka (krásně měl nagelované vlásky na čupřinku). V jakési středověké homovesnici najdete samé krásné, čisté a vyvoňané vesničany, kteří se bojí chlupaté bestie (teď nevím, jestli se báli jeho zubů nebo chlupů - emohnutí moc srsti nefandí) :) . Dokonce i babička byla solidní kost hodná pomilování. Vlastně není ani důležitý děj. Cílem režisérky bylo vyjádřit utrpení mladé ženy a její složité postupy myšlení, kde a s kým provést kopulaci. Karkulka a hlavní nabíječ to zahráli dost blbě, ale hvězdičku dám za babičku (asi jsem trochu perverzní) :) . 30%.
Transformers (2007)
Za tu akci hvězdu dám, ale jinak je Michael Bay chudák. Ty jeho úchylné patetické záběry a vytříbený vkus pro látku... :( :( . Co to je za hovado?! 30%. Výborný komentář: slunicko2
Oheň na nebesiach (1993)
Kromě 20 minutové mimozemské pasáže je film samý brakový balast. 33%.
Star Wars: Epizóda III - Pomsta Sithov (2005)
Anakin má správný říz, už jsou tam velmi pěkné náznaky poctivé temnoty. 77%.
Star Wars: Epizoda II - Klonovaní útočia (2002)
O malinko lepší než jednička. První dva díly nové trilogie jsou téměř zbytečné. Chybí tam propracovanější psychologie postav, přitom to mělo být to nejdůležitější. 65%.