Obľúbené filmy (10)
Život je krásny (1997)
Jistě filmařsky jsou lepší kusy, přesto v určitém směru nejlepší film, jaký jsem v životě viděl...
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Nevim, jak to Frank Darabont dela, ale videl jsem tenhle film uz mockrat a podivam se na nej vzdycky rad.
Krstný otec (1972)
Skvely film. Neni co dodat.
Krstný otec II (1974)
Miluju debaty o tom jestli je lepsi Marlon Brando nebo Robert de Niro :-). Ja fakt nevim, ktery z tech dvou dilu je lepsi...
Sloní muž (1980)
Krásný, silný film s mnoha emocionálními scénami. Nejsilněji na mne zapůsobila ta kdy hlavní hrdina cituje z paměti 23. žalm...
Láska nebeská (2003)
Pro me nejlepsi romanticka komedie, kterou vnimam jako krasny vanocni darek od Richarda Curtise :-). Nadhera!
Forrest Gump (1994)
Zivot je jako bonboniera... Nikdy nevis co ochutnas! Zname to vsichni :-)...
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
Kultovni zalezitost!
Ohnivé vozy (1981)
Režie možná není dokonalá, ovšem hercké výkony hlavních představitelů jsou výborné a hudba "nadpozemsky krásná" . Vangelis je génius. Pro mě to nuda rozhodně nebyla.. Film o zásadovosti, která člověka něco stojí, džentlmentství, kde nechybí napětí a dojetí.. Navíc podle skutečného příběhu..
Sin City - mesto hriechu (2005)
5* za zpracovani, Mickey Rourke je fantasticky.