Obľúbené seriály (10)
Červený trpaslík (1988)
Kultovni, fenomenalni, nejlepsi, nejoblibenejsi... co dodat...
M.A.S.H. (1972)
5*. Naprosto nezpochybnitelně.
Bratstvo neohrozených (2001)
Tohle je víc než seriál. Parafráze Apokalypsy tohle není seriál o válce - tohle je válka.
Akty X (1993)
Souhlas X Files jsou legenda... Mulder, Scullyová a (nejen) zelení mužíčci :-)).
Hra o trůny (2011)
Nejradši mám postavu Daenerys Targaryen pro vývoj její postavy a navíc Emilia Clarke je kočka ;-). Koho nesnáším tu ani nemusím psát, že... Postava krále Joffreyho Baratheona je vrchol všech odporných seriálových charakterů.
Dobrodružstvá kriminalistiky (1989)
Takové seriálové skvosty už se dnes opravdu netočí... Bohužel...
Neznámí hrdinové (2007)
Skvělý projekt. Chválím. Povinně zařadit do školních osnov!
Fauda (2015)
Naprostá srdcovka!!!
Posledný tanec (2020)
Vyrůstal jsem v době globálního vlivu MJ, užil jsem si každou minutu :-)...