Recenzie (566)
AC/DC: Family Jewels (2005) (video kompilácia)
DOKONALOST !
AC/DC - koncert v Doningtonu (1992) (koncert)
nejde dat jinak než 5, maj prostě dokonalou hudbu :o)
AC/DC: No Bull (1996) (koncert)
Moje oblíbený DVD od AC/DC
Adamove jablká (2005)
Až na pár světlých okamžiků je to slabota...
Agent 11 (2001)
mě to docela bavilo, není to nic moc duchaplného, ale myslím že pro děti jako dělaný :-)
Ako si vycvičiť draka (2010)
"jsme vikingové ... je o nás známo že máme trochu problém s tvrdohlavostí"
Ako som spoznal vašu mamu (2005) (seriál)
Výborný seriál. Sice by se dalo říct pořád na jedno brdo.. ale není tomu tak.. A Barney je prostě frajer :-D
Ali G Indahouse (2002)
bezkonkureční, neokoukaná a originální komedie :o)
All Inclusive (2014)
Dánské filmy nezklamou. Severská oddychovka plná nečekaně vtipných zvratů (a v případě Carsten Bjørnlund i zvratků). Něco mezi Pařbou ve Vegas a Účastníky zájezdu, ale pravděpodobně v lepším podání.
Amadeus (1984)
Skvělé dílo se skvělými herci. Zaujala mě několik historických faktů z filmu. Když jsem si je srovnával s wikipedií tak kupodivu docela vše sedělo. Jediné, co můžu vytknout je přílišná délka filmu a mnoho pasáží z oper. Jsem pyšný, že český režisér dokázal natočit dílo takového kalibru.