Recenzie (984)
Volha - FOXTERIÉRY (2023) (epizóda)
Vizuálně věrné sedmdesátky slisované a spláclé do vulgarity, sexu, alkoholu a StB. 65%
Párty Hárder: Summer Massacre (2022)
Nemá v tom prsty Verbal?
Reacher (2022) (seriál)
Četl jsem celou reacherovskou sérii (zatím 28 dílů), Killing Floor dvakrát, Alan Ritchson je pravý Reacher. První film s Cruisem byl ale zábavnější. 70 %
Dom (2011)
Vztahy promyšlené a předvedené poctivě, což se nedá napsat o stavebních postupech. Předabování do češtiny nesmyslné. 70 %
Rivali pod červeným slnkom (1971)
Zajímavé obsazení, výrazný Bronson v nejlepší formě, ostatní tři do počtu. Originální nápad, rozklepaná kamera, nevyvážený děj, hra na náhodu. 65 %.
Wanted - Season 3 (2018) (séria)
Thelma a Louise z jižního světadílu prosviští třetí řadou stylem útěk, zajetí, útěk, záchrana ubožaček, zajetí, útěk, záchrana ubožaček, útěk, a tak podobně. No, a napětí plyne z očekávání, co z toho vyjde na konec epizody s3e6. 70 %.
Wanted (2016) (seriál)
Svižné, vtipné, napínavé, nejednoznačné. A pěkně se na obě kouká. 85%.
Manifest - Navazující lety (2018) (epizóda)
Pomalé a přecitlivělé, končím.
Manifest - Nevyzvednutá zavazadla (2018) (epizóda)
Stále pomalé.
Athena (2022)
Zase jedna názorná ukázka soužití různých kultur. Dokonalé záběry, některé scény na hranici snesitelnosti. 70 %