Recenzie (134)
Nie, nie (2022)
Jestli byl něco krok vedle v letošním roce, tak jít na tuhle ultrasra*ku do kina - na plátně se totiž objevilo „cosi" co si hrálo na něco, co prostě není a bralo se to velmi vážně.
Balón (2018)
Takový nástup jsem dlouho nezažil - prostě se jde hned na věc, žádná předehra a řeči okolo. Jak jsem viděl Německo, tak se mi do toho dvakrát nechtělo, ale ve finále musím říct, že tenhle snímek je sakra povedenej a má všechno, co bych od tohoto námětu čekal.
Nevyzpytatelné cesty Boží (2022)
Oriol Paulo je frajer, o tom žádná, ale tenhle snímek chtěl tak vybombit, až to totálně překombinoval - 126 krát zmatem diváka, dáme pár zdlouhavých záběrů a pak není divu, že těch 155 minut se doopravdy vleče a z mysteriózní pochutiny je tak trochu nepovedená bramboračka.
Lance Armstrong: Najväčší dopingový škandál (2013)
Nejlepší sportovní dokument, jaký kdy mé oko vidělo. Víc EPA už do něj prostě dát nešlo.
1917 (2019)
Tenhle film je jako moje vaření - vypadá to dobře, ale je to bez chuti.
Prvá očista (2018)
Jako tohle byla větší očista jak Prostřeno. Doporučuji film prokládat jakoukoliv jinou činností a vůbec nic se nestane.
Calibre (2018)
Drsná vesnice, drsná příroda, drsní lidé + netrefená srna = tahle bejkárna u který si stithnete vyřídit poštu, dojít do krámu a vlastně o nic nepřijdete.
Neznámy vojak (2017)
Neznámý voják neměl být podán jako film, ale jako seriál, pak by se jednalo o velmi zdařilé dílo. Když je ale něco „nekonečný", a nelítá to ve žlutým s papouškama na ramenou, tak je to otravný, ve druhým případě sjetý. Každá akce ve filmu je se vším vykreslena dopodrobna, takže se za těch 628 minut naučíte bravurně finsky.
Podivný prípad Benjamina Buttona (2008)
Je podivuhodný, že jsem těch 166 minut dal.
Pustina (2016) (seriál)
Real Madrid mezi českými seriály.