Recenzie (98)
Kasandrin sen (2007)
Škoda, že to, čo sa stalo na konci, sa nestalo hneď na začiatku a hneď by sa mohol ten zbytočný film aj skončiť.
Jak moc mě miluješ? (2005)
A čo chcel týmto filmom "básnik" povedať? To sa už asi nikdy nedozvieme, pretože na konci už bol taký ožratý alebo zhúlený, že to nevie ani on sám. Tie dve hviezdičky sú za tie dve nádherné Monicine... oči :-)
96 hodín (2008)
"Segalovský" štýl boja sa mi vždy páčil. Ak by to neprehnali s tým "strieľam na teba zo samopalu a nemáš ani škrabanec", mohlo to byť za 5*. Ale aj tak si to o nejaký čas opäť veľmi rád pozriem. Odporúčam pozerať v originálnom znení. "I will find you... and I will kill you"
Nora Roberts: Nebo v Montane (2007) (TV film)
Trochu drámy, trochu krimi, trochu komédie, trochu romantiky - nie je to síce losos na víne, ale ako nedeľný obed veľmi chutné.
Ako som spoznal vašu mamu (2005) (seriál)
Máte radi Priateľov? Tak budete mat určite radi aj tento seriál :)
100 horúcich tigríc (2002)
Po prvé: oficiálny text distribútora vôbec nečítajte, pretože o obsahu tohoto filmu nemá zjavne ani šajnu, videl ho asi len z rýchlika a aj to bez zvuku. Po druhé: ten film vôbec nepozerajte, je to jedna veľká blbosť - trápna, bez nápadu, chaotická, umelá. Tá jedna hviezdička je len za tie dve pekné baby :) Po tretie: radšej si pozrite 100 girls
Prelet nad kukučím hniezdom (1975)
Neprišlo mi to ako nič mimoriadne. Film to bol celkom dobrý, aj herci, to hej, ale nič "kultového" v tom teda nevidím.
Láske na stope (2001)
Tak takto má vyzerať pravá romantika. Sympatickí herci, "kúzelný" príbeh, humor. Po zhliadnutí tohoto filmu možno začnete aj vy veriť na osud...