Recenzie (5 882)
Strážcovia (2009)
jakožto komiksový fanda sem opravdu nadšen...právě sem dokoukal 3 hodinový directors cut a byť jsou Watchmen velmi komplikovaným komiksem a tudíž i filmové zpracování neosloví každého,já se nenudil ani minutu.Snyder ve 300 ukázal,že akcí nabitou řezničinu zvládne,tady ukázal,že zvládne o moc víc.
Pochybnosti (2008)
velmi povedené komorní drama v čele s tradičně výbornými Streepovou a Hoffmanem.Je vidět,že se na filmu pozitivně podepsal fakt,že se jedná o kompletně autorské dílo,které Shanley nejen napsal a převedl do divadelní ale nakonec i do té filmové podoby.90%
Beetlejuice (1988)
pro mě celkem kultovka a z nostalgie tudíž mírně nadhodnoceno...
Koralína a svet za tajnými dverami (2009)
velmi povedené a v mých očích mnohem lepší než Nightmare Before Christmas...85%
Terminator Salvation (2009)
po tom všem co sem o TS slyšel a četl bych čekal vcelku propadák,ovšem nakonec se byl vcelku spokojenej.Jako pokračování Terminátora to u mě sice příliš neobstálo,protože tomu prostě něco terminátořího chybí,ovšem jako samostatný akční film je to opravdu dobrá oddechovka...uvidíme co se na nás chystá v dalších dílech...v hodnocení je to za slabší čtyři.Těch 70% je tu celkem odpovídajících...
Zastaneš a neprežiješ 2 (2009)
jednička byla hodně dobrá,ale tohle je jedna z největších zběsilostí co sem kdy viděl...vzhledem k otevřenému konci bych očekával třetí díl a jen se modlim,aby se ze Zastav a nepřežiješ nestala další nekonečná serie typu Saw,která by výbornou jedničku definitivně zabila...50%
Anjeli a démoni (2009)
já sem upřímně nadšen,knižka A&D se mi líbila mnohem víc než Šifra a tudíž i od filmu sem si sliboval víc a musím uznat,že v mých očích Andělé Šifru jasně válcují.Scénáristických změn je ve filmu oproti knize poměrně dost,ale žádná není na škodu a samotné finále je vyřešeno lépe než v knížce.Těch 2 a 1/4 hodiny mi uteklo jako voda a celou dobu sem se velmi dobře bavil.Sem rád,že tentokrát se Howard vyvaroval pasáží,které dělaly Šifru místy nezáživnou...90%
Atramentové srdce (2008)
v celku solidní rodinná jednohubka,jejíž potenciál byl využit tak možná z 1/3...těch 59% co tu film v hodnocení má je myslím odpovídajících...
Noc v múzeu 2 (2009)
byť měla dvojka mnohem větší potenciál než jednička,výsledek je takový nemastný neslaný a opravdu zábavných momentů sem tolik nezaregistroval.Ještě štěstí,že druhá noc má opravdu okouzlující Amy Adams a skvěle nablblého hlavního záporáka,kterého si Azaria musel určitě užít..Na druhou stranu i přes všechny výtky se jedná o docela stravitelnou jednohubku,která si své diváky (i díky jedničce) určitě najde a já se na ní rád podívám znova v televizní premiéře...
Poliš z obchoďáku (2009)
značně přitažené za vlasy,ošem i tak příjemná a místy i docela vtipná jednohubka...