Recenzie (5 903)
Nepriateľ pod ochranou (2012)
na režijní debut slušně zvládnutá jednohubka s velmi dobrým obsazením a slušnou porcí poměrně reálně akce skoro až bournovského střihu,která neurazí.Žel bohu nepřináší nic nového a ani Washingtonův záporák tomu moc nepomůže-Do podobně střižených Scottovek Safe Housu pořád něco chybí...70%
To bude boj! (2012)
neškodná zábavička na jedno použití s naprosto standartní Reese,okouzlujícím Hardym a několika odzbrojujícími vtípky.Příbuzenský vztah skrze režiséra s Charlieho Andílky se tady nezapře...60%
Stíhači Red Tails (2012)
slušné letecké souboje bohužel tentokrát nedokáží vynahradit fakt,že zbytek je vcelku nezáživná a mnohdy hodně televizně vypadající omáčka.Co víc,finální mise,která slibovala parádní akci nakonec vyzní víceméně do ztracena.Trailer byl sám o sobě výborný,žel bohu v něm bylo prakticky to nejlepší z celého flmu...60%
Šťastný Nový rok (2011)
vzhledem k potenciálu a obsazení obdobné zklamání jako předchozí Marshallova variace na Lásku Nebeskou St.Valentine´s Day.Tu a tam na diváka vykoukne nějaká ta emoce a snímek ukáže na co by doopravdy mohl mít,ale je toho všeho bohužel hodně málo.Navíc by neuškodilo lehčí krácení,protože skoro dvě hodiny z větší části nevýrazné omáčky je zkrátka moc...60%
Kontraband (2012)
originál jsem neviděl,takže nemám možnost srovnání,ale tohle je pouze lehounce nadprůměrná tuctovka,které jede podle předem dané šablony.Minimálně tak 3/4 všeho už byly k vidění jinde a lépe.Snad jen ten Wahlberg se do podobných rolí vyloženě hodí a i tady mi sednul...65%
Čierna hodina (2011)
hodně,ale hodně podobné Skyline,tudíž poměrně slušně zpracovaná podívaná (triky jsou fajn a začnou drhnout až při "odhalení"),která namlsá trailerem a nakonec přinese pouze prakticky béčkovou vykrádačku např.Války světů.Naštěstí má Darkest Hour velmi služnou stopáž,takže se divák ani nestihne nas.at.Alespoň já sem to nestihnul,takže za tři...60%
Sprisahanie (2010)
vydařené soudní drama s výborným McAvoyem,kterému však chybí určitá "vášeň" pro to aby diváka více vtáhlo a oslovilo.Je vidět,že Redford na režijní sesli umí,ale druhý Eastwood to zatím není...60%
Rodina je základ státu (2011)
solidní rodinné drama,které se rozjíždí hodně pomalu a prakticky až na konci odhálí ty pravé emoce,což je docela škoda.Mohla to být silnější podíváná...60%
Misery nechce zomrieť (1990)
zdařilá Kingova,která mě ovšem nepohltila tak jak jsem zpočátku očekával a ačkoliv je Kathy Bates opravdu výborná a filmu nechybí v určitých úsecách solidní atmosféra,navíc jak na tři to tentokrát není...70%
Príšerne nahlas a neuveriteľne blízko (2011)
těsně po skončení tohoto kousku si vůbec nejsem jist,jak hodnotit,vzhledem k tomu,že jsem dostal trošku něco jiného než sem čekal (v podstatě horšího).Minimálně první půlka (na pár momentů) je místy až děsivě rozvleklá a vůbec celému snímku by neuškodilo lehčí krácení.Co hůř,tentokrát jsem měl náladu nechat se dojmout (byť prvoplánově) a byl jsem připraven na lecos,ale po emoční stránce mě to celé dočista minulo a já si v mnohja případech spíše říkal,jak moc je mi hlavní hrdina nesympatický.Druá půlka pak dojem napravuje,nicméně ani ta nezmění nic na tom,že tohle je pro mě zklamání...60%