Recenzie (36)
Na ostrie noža (1997)
Krásná příroda, výborní herci, obrovskej medvěd..:o) Mohlo to mít lepší konec, ale i tak dávám maximum..
Simon řekl (2006)
Klidně se to mohlo jmenovat místo Simon říká - Krumpáč lítá..:oD je to taková patlanina víc hororů dohromady mi přišlo.. Bát se nebudete.. Prostě taková jednohubka, víckrát už ne e. Ta druhá hvězda je hlavně za toho špeka, dobře mu ho smotal..:o)
Muži v čiernom 3 (2012)
Mě to prostě bavilo, mám slabost pro filmy kde se cestuje časem a navíc pomohlo i 3D.
Macík (2012)
Zřejmě tu většině stačí slyšet pár sprostejch slov a hned je to super komedie. Mě to ale nestačí... Krutě přehodnocenej film... Bohužel.
Tajuplný ostrov (2012)
První třetina filmu ještě šla, ale co to mělo bejt potom? Kapitán Nemo,nějaký vopice s dredama nebo co..:oD spousta totálních nesmyslů jakoby to měla bejt parodie... akorát jsem nepřišel na co. Na konci jsem si jen poklepal na hlavu jako si na ní klepu teď, že jsem tomu dal jednu celou hvězdičku.
Pochovaný zaživa (2010)
Spíš tak 2 a půl..S tim signálem v rakvi je to fakt blbost,na podobnej film Telefonní budka to zdaleka nemá.
Motýlik (1973)
Filmový klenot z vězeňského prostředí...Jak tomuhle filmu může dát někdo 2 hvězdičky? Nechápu a ani pochopit nechci.
Kniha křtěná krví (2010)
Dvě a půl s přehledem... Rozmazlenci!
Prokletý hrad 3D (2001)
Ježiš, co to mělo jako bejt? Jediný co se dá hodnotit je 3D a to je celkem slušný,ale jinak nemá cenu to komentovat :oD Horor,jo? Lituju člověka,kterej na něco takovýho šel do kina.
Sinister (2012)
Pustil jsem si to v jedenáct v noci a musim přiznat, že jsem si chtěl chvilkama jít zapnout světlo...:o) jeden z těch lepších hororů co jsem v poslední době viděl.