Recenzie (2 201)
Večierok (2021)
Večírek = Partička. Scény, které připomínají improvizační show, jsou tu opravdu ve velkém množství. Třeba celé závěrečné titulky jsou kompletně vytržené z Partičkovskýc her... Podobně i dialogy jakoby navozovali atmosféru her jako Jedno písmeno, Abeceda... Pochopitelně to co funguje v impovizační show a několikaminutové scénce, tak už nefunguje v celovečerním filmu s nosným dějem. Pokud se vám líbí Suchánek v Partičce, tak se vám bude líbit i film, je přesně takový, jako byste ho od Suchánka čekali, a je přesně takový, jako je Suchánek v Partičce.
Taxikár - Férová jazda (2017) (epizóda)
Prvních šest minut klasicky o ničem. ŠIšková se sice vrátila, ale linka s ní se nikam nepohnula.... Až v závěru to konečně trochu rozhejbe Pogodová, kdy se divák konečně poprvé i opravdu zasměje ("Ty vole, vždyť to je ona, proč jí tady máš??? - No ona mi svedla manželku" - Tak vona šuká i ženský jo? Tak to je fakt kurva")
Taxikár - Dievča (2017) (epizóda)
Tak tohle bylo zatím nejhorší.. Kámen úrazu tentorkáte ve výběru herečky do epizodní role. Nelly Řehořová jen odříkává naučený text, ale o herectví se nedá vůbec mluvit. Zápletka opět vycucaná z prstu, bez jakékoliv logiky či hloubky.
Taxikár - Tri čiarky (2017) (epizóda)
Karel je tentokrát odsunutý na druhou kolej, a jen občas něco přileje do ohně ("Pneumatický kladivo je normální zbíječka, dámy"). Dialog dvou zákaznic někdy na hraně otravnosti, ale vesměs zatím nejvtipnější, co zatím seriál nabídl ("No se to nějak stalo, prostě mi ho tam šoupnul"). Uvidíme, jestli z odkazu na dceru bude něco dál...
Taxikár - Kto je úchylák? (2017) (epizóda)
Extrémně snadno průhledný díl, kdy je výsledná pointa jasná asi tak ve druhé minutě, a krom toho nenabízí moc důvodů k zasmání. Děj kompletně stojí na místě, a chování Karla absolutně nedává žádný smysl (Proč furt jezdí Taxikem???)
Kingsman: Tajná služba (2014)
Kingsman sebou přinesl velmi čerstvý vítr na poli velkých akčních komedií, kdy hlavně technické provedení akce zářilo velkou novotou, že něco takového jsme tu ještě neměli. Choreografie provedené opravdu na špičku. K tomu je přičíst u nabouchané herecké obsazení (SLJ opravdu parádní), a Egerton ukazuje, že není nutné, aby hlavní hereckou mladou hvězdou byl vysvalenej metrosexuál z plakátů na šampony... Hlášky jsou pěkně od rány, bourají Obamu, Pitta, zadky princezen... No prostě zas konečně po čase přišel s filmem, který je opravdu originální, a má dobrý nápad.
Taxikár - Mária (2017) (epizóda)
Tak s Šiškovou aspoň náznam nějaké možné linky do budoucna, jinak ale založené na další absolutně šílené náhodě...... "Jaký penise?"
Riverdale - Season 2 (2017) (séria)
Tam, kde se řeší Černá kukla, a případy okolo ní, tak je to stále v pohodě, jinak ale nastává docela znatelný úbytek kvality, kdy se šíleně mění charaktery postav (Archie), některé se stávají neskutečně nesnesitelné (Veronica), některé jsou nesnesitelné stále (Cheryll + komplet její psycho rodinka). Přesun ke "Kmotrovskému" dramatu tomu moc neprospěl, ale naštěstí se ke konci většina postav snad definitnivně vzpamatovala, a vrátilo se tam, kde to na začátku začalo.
Moderní láska - V serpentinách se staženou střechou (2021) (epizóda)
Povídání si s mrtvým manželem skrze jeho staré auto... Sentimentální příběh o vzpomínkách, a o tom, co mohou znanemat hmotné věci pro ty nehmotné v duši člověka.
Narodený 4. júla (1989)
Hodně politicky a pacifisticky zaměřený film, který spíš než hrůzy války ukazuje její následky na psychice vojáků. Roztaženost děje filmu moc nepomáhá, výsledkých skoro 150 minut je opravdu dlouhých, a přísnější práce střihace by filmu určitě prospěla, jelikož takto nabízí poměrně dost hluchých míst, kdy se dost stojí (sedí) na místě.