Recenzie (13)
Pravěká Země (2019) (TV film)
Hezky zpracovaný a pozoruhodně poutavý dokument.
Toto je Sparta! (2008)
Moje snad nejhorší filmová zkušenost.
Škola Na Výsluní (2007) (seriál)
Neuvěřitelně slabmyslný seriál o vesnické škola, která se složením žákům i atmosférou ve třídě vymyká naprosto všemu :-)
Pikantných 10 (2007)
Velice povedený film složený z deseti vzájemě jemě propojených příběhů uzavřených do jednoho rámcového. Příjemný film
Ajťáci (2006) (seriál)
První série byla naprosto úžasná, ale v sérii druhé se epizodu po epizodě pomalu přibližuje odpadu. Za skvělou první sérii 4*
Grindhouse: Planéta Teror (2007)
Vzhledem k tomu, že jsem Death Proof dal 5 hvězdičak, tak tady musím dát "jen" čtyři.
Univerzálna upratovačka (2005)
Velmi pěkná a dobře obsazená komedie. Původně jsem si brousil zuby na to dát 4 hvězdičky, ale posledních 20vteřin filmu mi kompletně pokazilo zážitek.
Saw 2 (2005)
Zatím hodnotit nemůžu, jen chci poukázat na nespravdlnost, že v Americe už se na to běžně chodí do kina, za poslední týden tržba 38mil $. Za další tři měsíce to bude v USA na dvd a u nás furt nic.
Kostnice (1970)
Jedno z mála Švankmajerových děl, ve kterých není použita animace. Bohužel jsem dokument viděl s hudebním doprovodem a ne s originálním hlasem průvodkyně. Přesto i tento kus hodnotím 5*
Konec stalinismu v Čechách (1990)
Těžko se Švankmajerovým krátkým filmům dává něco jiného než 5* I tento kus tak hodnotím.