Obľúbené filmy (10)
Leon (1994)
Nestalo se mi ani nepamatuju, abych u filmu uronila slzu dojetím.. tady jsem u závěru brečela jak želva, a to dokonce i po druhém shlédnutí, fakt mě to sebralo. Jean Reno roztomilej k sežrání, Natalie Portman mě hodně překvapila, na svůj věk byla opravdu perfektní a Gary Oldman jako třešnička na dortu, pro mě rozhodně jeden z nejlepších záporáků všech dob. Krásnej film.
Magická hlbočina (1988)
Hrozně milej film, všem hercům role perfektně sedne a jsou to sympaťáci (u Jeana-Marca Barra stačí už jen ten kukuč). --- "Máš jeho fotku?" "Ne tak docela." "Co to sakra je?" "Jeho tep." --- Ale ten závěr mě jako fakt naštval! :)
Arizonský sen (1993)
láska
Návštevníci (1993)
láska
Siedma pečať (1957)
Antikrist (2009)
Rodina Addamsovcov (1991)
Faunov labyrint (2006)
láska