Posledné recenzie (5)
Marketa Lazarová (1967)
K tomuto filmu mám zvláštní vztah.Skoro každý ho viděl a téměř každý o něm mluvil.Viděla jsem ho poprvé sama v noci, asi v pět hodin ráno a pocit z něj byl velice silný, ale překonala ho jiná vzpomínka..Jak asi v jedenácti letech pátrám v knihovně a objevím malou knížečku, se zvláštním názvem dívčího jména a pak v ní listuju a napřeskáčku si čtu děj a nemůžu se odtrhnout...
Magická hlbočina (1988)
Rozdílné světy - drsný velkoměstský New York, krásné a zamrzlé Andy a bláznivě štěbetavá Itálie:)Tři hlavní hrdinové, svádící boj s realitou a s lákavým únikem do vlastního světa..
Nožnicovoruký Edward (1990)
Jaké to je být důvěřivý tak, že tě každý oklame a přestože to víš, nemůžeš se změnit?To je Edward.Krásně milá atmosféra a trošku smutné doznění filmu:)Děj mi tu kupodivu ani nechybí.