Obľúbené filmy (10)
Dvojaký život Veroniky (1991)
Divokosť v srdci (1990)
Môj prvý Lynch. A sučasne jediný, ktorý ma dokázal hlboko zasiahnuť. Mam podozrenie, že je to tak nejak u všetkých: prvá (jedno ktorá) lynchovka, dlho dlho nič a potom ďalšie jeho filmy. Jednoducho mi pripadá, že emocionálne je to film od filmu všetko to isté.