Recenzie (293)
Dobrodružstvo v tábore (1995)
Nie príliš vtipná komédia o malých tlsťochoch. Hodnotenie č. 1000 :)...
Česko - Slovenská SuperStar (2009) (relácia)
Oprava, trápna show s ešte trápnejšou hymnou.. Prvá * za exotov z kástingov (Hviezdna pechota), druhá za Adelu a Leoša.
Odsúdené (2009) (seriál)
Prvá séria skvelá, druhá zatiaľ citeľnejšie slabšia. Valentová je strašne otravná a chlapec čo hrá Filipa iba recituje svoje repliky..Po skončení 2. série: Preboha, nech to už konečne ukončia..
Krtko a myška (1997)
Moja obľúbená časť o krtkovi. Ako malý som sa nato dokázal pozerať stále.
Operácia Hades (2006) (TV film)
Po pol hodine som to vzdal..
Michael Jackson: Pohřeb (2009) (relácia)
Dlhé a príliš nudné..
Pura vida Ibiza (2004)
Ale no, ja som sa bavil, ktomu pekne dievčatá :) .
Batman a Robin (1997)
Hlavne za Arnieho..
Brice z Nice (2005)
"Nechápem to, zvyčajne som nerozbitný.." Snažil som sa na tomto filme nájsť niečo vtipného, no vyše 30 ročný dementný francúz so svojim nemenej dementným kamarátom, ktorý mal namiesto chodidiel 2 palce mi neprišli vôbec smiešny.
Harry Potter a Polovičný princ (2009)
Ďalší diel Harryho Pottera, ďalší ***** zážitok. Prvý diel zo série, na ktorom som bol v kine. Skvelé.