Obľúbené filmy (10)
Krstný otec (1972)
Kmotr 1, 2, 3 (1992)
Antikrist (2009)
Bathory (2008)
Kruh (2002)
Zbohom, baby (2007)
Hotel Rwanda (2004)
Nepohodlný (2005)
Prísľuby z Východu (2007)
Dom z piesku a hmly (2003)
Naozaj neviem povedať čo je na tom filme také úžasné a samého ma udivuje, že je to jeden z mojich úplne najobľúbenejších filmov. Ale keď ho bude Dvojka zase dávať, pozriem si ho aj štvrtý krát.