Obľúbené seriály (10)
Kráľovstvo (1994)
Helmer forever!!!
Mestečko Twin Peaks (1990)
5* je proklatě málo, 100/100 tak tak. Geniální seriál ze samého nebe TV seriálů.
Červený trpaslík (1988)
Geniálně umíchaná směsice anglického humoru, sci-fi prostředí a rasovo-genderově nekorektních projevů, ze které vzešel nejlepší scifi sitcom, který znám. A kdo nemá rád Trpaslíka, toho nemám rád já, protože je vůl bez fantazie
Ajťáci (2006)
Tak tohle je fuckt ze života:-))) Po dvaceti letech v IT pořád víc a víc
Black Books (2000)
Skutečné hloubky tohoto mini seriálku pochopí jen ten, kdo někdy dělal v antíku:-)) ) Bernard je můj člověk:-))
Byli jednou dva písaři (1972)
Nezapomenutelné kreace velikánů českého herectví, navazující na řádění V+W. Souhlasím s Radyo, představit si jizvouna Zounara jak improvizuje třeba s takovým šklebanem Rychlým, to by byl dost horror:-))
Pojďte pane, budeme si hrát (1965)
Má osobní jednička mezi animovanými pohádkami, zcela nedostižně. Neskutečně vtipné triky, které oba medvědi, zvlášť ten vykutálenější,předvádějí, parádní Deyl, nesmrtelné.
Teória veľkého tresku (2007)
Vtipný pohled do světa geniality:-)) Po komplet 1. sérii zvyšuji na 5
Futurama (1999)
Futuramu jsem poprvé viděl nedávno, dal jsem ji celou naráz a musím říct, že už se mi normálně stejská. Good news, everyone, asi si ji sjedu znova.-))
Sherlock (2010)
I já se přidám k stále se zvětšujícímu klubu nadšených a říkám super. Sherlock Holmes v dnešní době, snad ještě lepší, než tehdy. Nejvíc se těším na epizodu Pes Baskervillský, pokud bude:-)) Psa jsem dnes (12.1.2012) viděl a musím říct, že jsem dost překvapený. BBC opět prokázala svou absolutní nadvládu v TV tvorbě, kéž by jednoho dne i ČT něco takového uměla. A po Reichenbašském pádu už jen lapám po dechu, nikdy a nikde jsem si tak strašně nepřál happyend, jako právě tady.