Obľúbené filmy (10)
Happy End (1967)
Pro mě jednoznačně nejlepší český film vůbec.
Twin Peaks (1992)
Kdo pochopil, pochopil, kdo ne, je tu zbytečně
Mazacia hlava (1977)
Upřímně lituji všech nešťastníků, kteří v domnění, že se povznesou nad tupé stádo průměrných žroutů kinozábavy, zaexperimentovali si odvážně se svým duševním zdravím a utrpěli šok, který jim z paliček a jejich prázdných dutinek nikdy nevymizí. Pohledný Henry je bude do konce jejich marných životů strašit po nocích a milé děcko, vylézající z topení je bude honit z rohu do rohu, ha ha ha
Evropa (1991)
miluju tenhle film
Upír Nosferatu (1922)
Jeden ze základních kamenů kinematografie, klenot německého expresionismu a "otec zakladatel" žánru. Jedinečný kousek, který by neměl vynechat žádný opravdový fanoušek filmu a raději by se mu měli vyhnout mentální embrya typu David1988. Ty se hochu raději dívej na četníky, u toho asi neusneš
Svätá hora (1973)
Parádní zábava pro hledače symbolů a skrytých znamení. Pro ty ostatní zřejmě peklo:-))
Batman (1989)
Nejlepší
Predvianočná nočná mora (1993)
kdyby to šlo, dám i víc. Jedním slovem: GENIÁLNÍ!!
Dogville (2003)
Přelomový, zásadní, normy bortící...to vše se dá říci o tomto nízkorozpočtovém kousku (troufám si tvrdit, že největší část rozpočtu spolkl honorář Nicole) Pro mě film z Top 10
Ghost in the Shell (1995)
Vrchol sci-fi anime. A ta muzika...