Recenzie (170)
Späť v hre (2012)
Takto sa rodia hviezdy, priamo z ulice, len ich treba objaviť! Tak trochu rozprávkový príbeh z basebalového prostredia, ale pre mňa celkom zaujímavý, aj vďaka hereckému obsadeniu. Obdivuhodné, že Clint točí aj v tokomto veku. Príjemná nedeľná športová oddychovka.
Útok na Biely dom (2013)
Ptákovina, ale vo veľkom štýle. Emmerichové filmy mám celkom rád, takže si to niekedy pozriem určite znovu, ale nemôžem dať za takú ''stupiditu'' viac ako 3 hviezdy, vážne nie.
Prísne tajné prázdniny (1991)
Mám osobnú slabosť pre tento film.
Pád Bieleho domu (2013)
Pozeral som to v autosbuse smerom z NYC do Washingtonu, takže keď som potom stál pri Capitole moja hlava bola vkuse v strehu. Washington je naozaj krásne mesto, Lincoln Memorial, World War II Memorial, White House, Smithsonian National Air and Space Museum (mimochodom vstup je úplne zadarmo), Washington Monument atď atď, a bola to naozaj nádhera tam byť. Ó jasné, film je ináč nič moc :D
Vraždy vo Wolf Creek 2 (2013)
Prečo nepodporiť menej známy krvák z Austálie, ktorý už nemožno brať ako nejaké B-čko. Kvalitne natočené pokračovanie o zabijákovi, ktorý neznáša turistov má bavilo po celých 106 minút. Scéna s klokanmi čistá vražda :D ... a ten kvíz z austrálskej histórie tiež za jedna. Tento film sa skrátka podaril.
Batman a Robin (1997)
Tak toto je moc. Riadny cirkus.
Vyhnaní z pekiel (2005)
Texaský retro masaker!
Armageddon (1998)
Nezabudnuteľná zostava, nezabudnuteľný Bruce Willis, nezabudnuteľný film. Moje prvé naozaj veľké nezabudbuteľné mega sci-fi. Že to už trochu preháňam? Vôbec nie!
Vzpomínky na lásku (2004)
Už nikdy nebudem podceňovať romantické filmy z Južnej Kóreii. Nádhera.
Unesené (2013)
Jedna z najlepších krimi za posledné roky. Tu nie je čo dodať, treba pozrieť.