Recenzie (103)
Bourák (2020)
Zábavné, dobrá hudba, hezký auta, šílený zápletky.
Elizabethtown (2005)
Překvapivě lidský film se skvělými hereckými výkony. Něco takového jsem od amerického filmu nečekal.
The Post: Aféra v Pentagone (2017)
V kontextu dnešních dní je film ještě cennější. US film kritizuje vlastní vládu a zobrazuje v plné nahotě její chyby. Tohle je ve východních režimech absolutně nemyslitelné. Važme si toho, co stále ještě někde na světě lze. Ostrůvky pravé demokracie. I když s typickým americkým patosem.
Modelár (2020)
Námět výborný, zcela neotřelý film na naše podmínky. Jen je tam strašně moc takových drobností, u kterých člověk skřípe zubama. A úplně nad vším ční to příšerný šišlání Mádla.
Le Mans '66 (2019)
Parádní podívaná. Bale je neskutečný!
Aj slnko je hviezda (2019)
Víc filmů s krásnými herečkami jako je Yara!
Bez rodiny (2018)
Krásná scénografie, výborný casting, slušná kamera a příjemný příběh.
Tajemství hradu v Karpatech (1981)
Taková trochu jiná Adéla, ale slabší. Postavy i charaktery jsou dost podobné, jediné, co je výjimečné je Švankmajerova práce.
tick, tick...BOOM! (2021)
Wow, úžasné. Už si ani nepamatuji, kdy naposledy jsem viděl film, kterému bych tak rozuměl.
Meky (2020)
Myslím si, ze z takto zajímavého člověka šlo vytřískat víc.