Recenzie (995)
Resident Evil: Afterlife (2010)
Skutočne netuším, čo sledoval scenáristi tak nezmyselným koncom, ale čo už... nadrobená dalšia časť. Inak príbeh nijaký... najlepšia pasáž bolo asi bezcielne brazdenie Alice oblohou a hladanie Arcadie...
Náš príbeh (1999)
Film, ktory mna osobne chyta za srdce, kedze viem presne o com je. Willis a Pfeiffer to zvladli velmi slusne a ja si ho mozem pozriem kedykolvek opat... aj preto bezproblemove 4 hviezdy.
Akty X (1993) (seriál)
Fenomenálny seriál, ktorým som žil a čakal na každý ďalší diel. Hlavne diely o UFO ma totálne brali...
Účastníci zájazdu (2006)
Pohodovka od ktorej som neočakával žiadne super výkony hercov. Nesklamalo ma vôbec nič a ako bonus som si zobral výborne zahranú rolu Anny Polivkové. A aj celkom sranda bola. Slabučké 4*
Sucker Punch (2011)
Po vizuálnej stránke rozhodne nadpriemerné, ale bizadný príbeh posiela u mňa tento film do zabudnutia bez potreby opätovného pozretia... E. Browning je herečka, ktorá neviem prečo je herečkou, asi preto že je malička a dobra sa kádruje kamerou... Dávam za tri aby dobra vizualne stránka vyrovnala divný príbeh
Do útoku (1987)
tak na toto som im neskočil, hoci pred 20timi rokmi by som asi hlasoval vyššie. Dej je taký ubohý, že až to bolí
X-Men: Posledný vzdor (2006)
Výborné pokračovanie prvých dvoch častí s gradujúcim záverom a zakončením nechávajúcim priestor na dalšie pokračovanie
Wipeout - Súboj národov (2011) (relácia)
tzv. "CELEVRITI" si idu na platenu dovolenku do Argentiny, kde svojou absolutnou fyzickou neudolnostou strapnuju CZ a SK vyhlasujuc svoje kredo: My sme iní... ZLE
Príbeh Alvina Straighta (1999)
Film, ktorý vo mne nechal hlboky dojem... Jednoduchy farmar ide na kosacke cez niekolko statov za pohnevaným bratom, pomerit sa pred smrtou. To nevymyslis.
Smrtonosná pasca (1988)
Brutálne dobrý akčný film... Bruce Willis je tu skutočná hviezda. Jeden z filmov, ktorý si možem pozriet kedykolvek a kdekolvek...