Recenzie (991)
Duna: Časť druhá (2024)
Bavil som sa ako už dlho nie! Dej sype jedna radosť, akcia, smútok, dojatie, hrdinstvo ale aj zlo a surovosť… krásna kamera aj réžia. A napriek dlhej minutáži je Duna part II skvelý filmový zážitok.
Equalizer 3: Posledná kapitola (2023)
Výborné zakončenie série. Denzel je skvelý, talianske klišé funguje skvele, sympatické postavy… Proste, výborne som sa bavil. A aj to rozuzlenie s dôchodkom murára v San Francisku bolo milé.
Alex a Emma (2003)
Sladká milá oddychovka s milými hercami…
Barbie (2023)
Toto má byť trhák? Kravina na druhú!
Insidious: Červené dvere (2023)
Videné v lietadle medzi Sydney a Dohou… Slabučký príbeh a slabá réžia dotiahli túto časť Insidious do béčkovej ligy. Nebavilo a ani nestrašilo.
Diktátor (2012)
Absolútna a dokonalá satira na všetkých diktátorov sveta a na všetkých blbov, ktorí si myslia, že sú niečo viac ako ostatní! Bravo Sasha.
Vlak do Pusanu (2016)
Ľahko nadpriemerná korejská zombie apokalypsa.
Middletonská romanca (2013)
Strašne sympatické… s nádhernou Verou Farmiga a sympošom Garciom. Funguje to výborne s bohužiaľ očakávaným koncom
Vojtech (2015)
Skvelá ľahká komédia o lúzrovi, ktorý je tak beznádejný až to bolí :) A v tej beznádeji sa snáď aj takému Vojtechovi možno niečo podarí. Horkýže Slíže ako skvelý doplnok.
4x4: SUV smrti (2019)
Nesmierne zaujímavý námet, ktorý sa pokúsil odhaliť tému násilia a straty pocitu bezpečia… ako sa postupne odhaľuje minulosť zlodejíčka… divák si doslova praje jeho exemplárne potrestanie. Všetko však končí inak…