Recenzie (994)
Chrobáčikovia: Údolie stratených mravčekov (2013)
Keď moja 4 ročná dcérka začala kričať v kine: "Čierni, Do toho!" tak mi bolo jasné, že autori urobili malé geniálne dielo pri ktorom aj takí malí štuplíci sa stávajú fanúšikmi dobrodružných filmov. :)
Záhada Blair Witch (1999)
Skvelý horor, ktorý započal celú sériu snímkov natočených pod vplyvom Blair Witch, prípadne pokúšajúce sa napodobiť tento v tom čase unikátny počin. ...a dôležitá vec: bál som sa strašne :)
Ponorka (1981)
Film z roku 1981? Neskutočné! Úplná špička aj v porovnaní z mnohými dnešnými produkciami. Perfektne vytvorená atmosféra a realistické efekty. Normalne som zaskočený. Bravo
Ztracen na Sibiři (2012)
Celkom sranda. "Fritz" na Sibíri zamilovaný do čukotskej kočky v rokoch :). Milé a odľahčujúce.
Likvidátoři (2013)
B-čkový komiks, ktorý sa nehrá na žiadnu veľkú kultúru. Plno krvi, vnútorností a inných rekvizít. Slabé herecké výkony, ale zase čo iné čakať :) ... No a svet aj tak nezachránili...
Pozri, kto to hovorí 3 (1993)
Úplne zbytočná trojka zo psami... Takmer nepozerateľné.
Cesta do krajiny Oz (2013)
Milá rozprávka, možno to nie sú čisté 4*, ale príbeh neurazil, výprava bola velkolepá a vizuálny zážitok prvotriedny.... No a dobro zvíťazilo nad zlom :)
Hobit: Smaugova pustatina (2013)
Napriek tomu že filmári skáču dosť podstatne mimo dej knihy (ako inak urobiť z jednej knihy tri filmy :)) je dvojka pútavejšia a napriek totálne otvorenému koncu neodchádza človek z kina nas.aný... skôr dúfajúci, že trojka bude už o chvíľu. Takže opäť som to Jacksonovi zožral aj s navijakom :)
V zajatí démonov (2013)
Na začiatku a podľa scenára to vyzeralo ako klišé, ale nenechajte sa pomýliť... Conjuring je skvelý duchársky horor, pýšiaci sa titulom "podľa skutočnej udalosti". Niekedy by som rád videl ako to skutočne bolo :)
Útok mimozemšťanov (2011)
Mala, hlupucka scifi komedia? Alebo teenage horror :) dopozeral som to, nic mi to nedalo ale ani totálne neurazilo. Takze utok na bratislavský pentagon je zatiaľ za 3*