Recenzie (462)
Samotári (2000)
Dobry pokus, ale zial nevysiel.
Veľryba (2022)
V kine Nostalgia som zistila, ze existuju vacsi plackovia ako som ja. Film ma absolutne odrovnal. Brendan podal neskutcnz vykon, ajnapriek omu, ze woke kultura tvrdi, ze 270kg ucitela ma hrat 270kg herec.
John Wick 4 (2023)
Myslela som si, ze to bude sled bitiek a prestreliek od zaciatku do konca, ale prekvapivo tam bolo aj vela dialogov... Trojka mi az tak nesadla a bala som sa, ci to nepojde tymto smerom, ale nastastie nie a ze to teda bol masaker! Sice suboj pri Vitaznom obluku a na schodoch sa mi zdal miestami uz prehnany, ale aj tak, skvely film, skvely... Zaver ma absolutne odrovnal a netusim ako chcu natocit pokracovanie, kedze sa hovori, ze bude... Aj slzicka mi ukapla ku koncu. Sice Verbal napise nejaku picovinu, ze dzon zvejk a podobne dristy a POMO sa bude hrat na intelektuala, ktory sa na vsetkych pozera zvrchu a mysli si, ze je etalonom dobreho filmoveho vkusu, ale za mna stvorka je s dvojkou na rovnakej urovni... A pre ostatnych, JE TAM SCENA PO TITULKOCH. Tak ostante az do konca.
14 vrcholů: Nic není nemožné (2021)
Nesporne neskutocny vykon, ale to neustale omielanie, ako je zapad zly a ako vsetci robia vsetko, aby zapad uspel a podobne narazky (hraniciace s -izmom) mi riadne isli hore krkom. Co bude dalej? No mal by to skusit bez kyslika.... Lebo dramatizacia okolo toho, ze ako clovek moz bez kyslika z bomby zomriet, mi tiez liezla hore krkom... Skutocny hrdina tu je Messner... Ale hej, on je tiez ta zapadniarska svina, ktora len zneuziva nepalskych ludi na nosenie vybavenia... Kreslene pribehy, ktore nikto nevie, ci su pravdive, boli len nasilne posobiaca vlozka. Cakala som viac... Take fastfood lezenie... Clovek sa sice rychlo nazerie, ale po chvile sa opat citi nenasyteny...
Veľa šťastia, pán Veľký (2022)
Ja to hovorim stale, co si clovek nespravi sam, to nema.
Kocúr v čižmách: Posledné želanie (2022)
Velke a prijemne prekvapenie... Ziadny woke shit, ziadne pretlacanie minorit. Skvela zabava a akuratna stopaz... Asi naozaj staci iba jeden zivot na to, aby sa dal plne prezit... Film so skvelym posolstvom.
F1: Touha po vítězství - Alfa samec (2023) (epizóda)
Velmi nudna epizoda, azda najnudnejsia zo vsetkych serii... Zacina to stracat dych.
F1: Touha po vítězství - Dva závodníci na jedno auto (2023) (epizóda)
Chris Horner je cool AF. Nenormalna bestia, teda aspon co sa tyka biznisu. Vzdy ked ma viac priestoru, epizoda stoji za to!
F1: Touha po vítězství - Zpátky ve hře (2023) (epizóda)
Hamilton is a wanker!
Emma (1996)
Paltrow je neskutocne zly casting. Nedalo sa na nu pozerat.