Recenzie (130)
Vyprávěj (2009) (seriál)
dalsi nadejny kandidat v soutezi o nejnudnejsi a nejzpackanejsi serial. Jinak uplnej souhlas s komentarem Prubnera
Spálené životy (2008)
Omšelé téma, nudné herectví Jennifer Lawrence, prostě nuda. Škoda, mohl z toho být zajímavý film. Festival v Benátkách se stále více podobá svému městu - klesá a to nejen kvůli zaplavování lehce zasmrádlých kanálů.
Tie roky sedemdesiate... (1998) (seriál)
Zabavnej a navic vyborne natocenej a chytrej serial, ktery si krasne hovi na ironizaci 70.let
Poslední sezona (2006) (seriál)
Ale no tak, vždyť je to jen seriál ....
Vtierka Castle (2009) (seriál)
Vtipné, a poznání méně trapné než vševědoucí a všechny zlosyny v rychlém mžiku dopadající CSI
Predčítač (2008)
Určitě čtyři a půl si zaslouží za příběh a za herecké výkony a za relativně neotřelý pohled na velmi otřelé téma
Dva roky prázdnin (1974) (seriál)
Mela jsem ho moc rada, uprk v nedeli odpoledne od babicky, abysme ho stihli, ale pamatuji si jen lod, trosecniky a hodne kluku - jo, a samozrejme lahev
Deti z Dymovej hory (1979) (seriál)
Tento serial jsem mela rada, ale fakt se divim, ze jsem si dokazala vzpomenout na jeho jmeno
Bratia a sestry (2006) (seriál)
Az na obcasne pateticke rozhovory docela dobre natoceny serial.
Moja nádherná práčovňa (1985)
Snad kdybych ten film viděla v roce 1985, bylo by to na pět. Výborný námět i herecké výkony, na svou dobu dost otevřený film nejen kvůli homosexualitě ale i v zobrazení pákistánské komunity. Podobně jako třeba Půlnoční kovboj je to film, který patří do každé lepší filmotéky. p.s. "práčovna"?!