Recenzie (130)
RED: Vo výslužbe a extrémne nebezpeční (2010)
Pobaví a nic jiného si v podstatě ani nehraje.
Cudzinec (2010)
Záchranou této romantiky je Johnny Depp, opět jiný a opět úžasný. Příběh nic moc, spád těžkopádný, podobně jako kamera. Ne nedělní odpoledne, proč ne ...
Decká sú v pohode (2010)
Průměrný příběh, průměrná režie, celý film zachraňují jen hlavní dva herecké výkony. Na druhou stranu docela zvládnutelná oddechovka.
Ako básnikom chutí život (1987)
Můj nejoblíbenější díl, kvůli střetu s realitou, i když Vejmělková je dost nudná
Sociálna sieť (2010)
David Fincher je můj oblíbený režisér, který opět nezklamal
Púštny kvet (2009)
Za téma a odvahu Waris Dirie si zaslouží plný počet. Kinematograficky ne vždy úplně využívající všechny možnosti, ale hlavně první část bere za srdce.
Raňajky na Plute (2005)
zábavné, smutné, krásné
U mě dobrý (2008)
Úžasný Bolek Polívka, Jiří Schmitzer a Petr Forman, ale jinak nuda bez hloubky. Neurazí, na nedělní večer v rodinném kruhu ucházející program. K Lence Vlasákové pořád nějak nemůžu najít cestu, ale třeba to ještě přijde.
Muži v ruji (2009)
Tak nevím, ja jsem se jen nudila, komické prvky jsem zjevně nepochopila. Asi proto, že není podzim, ja nejsem ani muž, ani s druhou mízou, ani v říji.
Byl jednou jeden dům (1974) (seriál)
Krásný seriál, dokonalé herecké výkony, první díl zůstane vždy mým nejoblíbenějším