Recenzie (350)
Takí normálni zabijaci (1994)
Při scéně, kdy Downey Jr začal pálit po dozorčích jsem se chlámal, ale jinak to byla povětšinou NUDA... Námět, kdy Amerika oslavuje zabijáky je fajn, ale film se mi jako takový prostě nelíbil...měl to natočit Quentin ! Jo a do žánru filmu bych každopádně přidal komedie...jinak tendle film ani brát nejde...
Forrest Gump (1994)
Shit happens !
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Sice bych to jako TOP1 film určitě neviděl, ale 5* si určitě zaslouží :)
Kráľ rybár (1991)
Tak. tento film se rozjíždí velice pomalu, ale je to pecka. Všichni herci úžasní, z Mercedes Ruehl sálala energie až ke mně do obýváku :) Náladu-zlepšující snímek, škoda že nedostal oskara !
Zombieland (2009)
Film, kterému značně dochází dech...vynechat tu romantickou linii bylo by to fklidu...takhle to míří směrem ke stanici Sračka.
Užívaj si, ako sa len dá! (2009)
Trefné ! Nenudící ! Woody je týpek :)
Nehanební bastardi (2009)
Jednomu by se až chtělo říci dokonalost :)
Transformers: Pomsta porazených (2009)
Tak ňak sem si řikal, že dam 3*, ale po opětovném skonání hlavního hrdiny, navráceným k životu slovy miluji tě(což mě nasralo už v Matrixu) jsem šel o hvězdu níž. Některé filmy sou blbé a špatně se na ně kouká a člověk je nasranej. Tendle film je velmi blbý, ale skvěle se na něj kouká...taxem aspoň nebyl nasranej no :)
500 dní so Summer (2009)
"romantická komedie", která popírá romantiku :) Nejlepší postavy té malé, vševědoucí holky :)
Chceš ma, chcem ťa (2009)
Bavili jsme se, a to tady přece jde :)