Obľúbené filmy (10)
Krstný otec (1972)
Krstný otec II (1974)
Matrix (1999)
Vtedy v Amerike (1984)
Strážcovia (2009)
Napodruhé plně doceněno. Jeden z nej filmů 2009, možná vůbec nej. Koncentrace precizní filmařiny, perfektních charakterů a jejich konfliktů a emocí. Tohle zpracování je zkrátka Pochoutka s velkým P. A dá se na ni koukat stále dokola, chytne a nepustí.
Môj sused Totoro (1988)
Nádhera! Takovej cit pro postavy a vřelost běžnýho života se jen tak nevidí!