Recenzie (1 155)
Nožnicovoruký Edward (1990)
Ten nejkouzelnější (ne)kouzelný film od Burtona.
3:10 vlak do Yumy (2007)
Pravej westernovej nářez.
Sportovní noviny (1994) (relácia)
Vůbec nechápu k čemu to je.Kdyby lidi místo pasivního sportu sportovali doopravdy. 0%
Príšerky s.r.o. (2001)
Krásně zpracovaný film s ještě roztomilejšími příšerkami. Sallym a Mikem.Ůkolem těchto potvůrek je strašit děti a získávat jejich křik,který potřebují.A právě tito dva se s jedním takovým dítětem potkají,protože uteče ze svých dveří a dostane se do světa příšerek.Co všechno s ním tito dva prožijí zjistíte,když se na tenhle film podíváte. :-) 82%
Velmi křehké vztahy (2007) (seriál)
Pravidelná dávka nemocí.
Čiernočierna tma (2000)
Jeden z nejpoctivějších sci-fi nářezů, který kdy byl natočen. Vin Diesel ve své nezapomenutelné roli Furianského vězně Riddicka.
Pán a pani Smithovci (2005)
Celkem slušná Akční komedie. 75%
Kassandra (1993) (seriál)
0%
Let's Dance 2: Street Dance (2008)
Nebudu to nijak prodlužovat....Neskutečná sračka.
Piráti z Karibiku: Na konci sveta (2007)
"Jste blázen, Sparrowe.- Díky bohu zato, protože jinak by tohle nemohlo vyjít!" Úžasné vyvrcholení jedné z nejlepších trilogií v dějinách kinematografie. Zároveň snad nejkratší - dlouhý film který jsem viděl.