Recenzie (156)
MINDHUNTER: Lovci myšlenek (2017) (seriál)
Dal jsem si první díl, den si ho nechal v hlavě rozležet a druhej den jsem bděl do rána a dal zbytek. Druhou sezónu!
Rick a Morty (2013) (seriál)
Nobody exists on purpose, nobody belongs anywhere, everybody's gonna die. Come watch TV.
Dunkirk (2017)
Nejlepší filmovej zážitek roku.
Death Note (2017)
Jakožto milovník předlohy nemůžu hodnotit jinak. Tohle je fakt svinstvo :(
Agentka budúcnosti (2017)
Empty as fuck. Budu si muset pustit původní anime, abych si spravil chuť.
Inštalatér (2016)
DAFAK??? Koháka mám rád, ale ten film byl naprosto o ničem.
Spojenci (2016)
Film, kterýmu chyběj jakýkoliv emoce
Hacksaw Ridge: Zrodenie hrdinu (2016)
Dlouho jsem si nepobrecel :)
Trpaslík (2017) (seriál)
Prušinovskýho mám rád, ale tady mi pilot nějak moc nesedl, takový nijaký. Rozhodně tomu dám ale šanci s dalšíma dílama.
Černé zrcadlo - Zkušební verze (2016) (epizóda)
Ze začátku docela sranda, ale druhá polovina se pěkně rozjede, až vás chytne opravdu úzkost. Jak řekl Musk: „Ve virtuální realitě možná už žijeme."