Recenzie (156)
Štamgast (1987)
Když si pak člověk přečte, co všechno se stalo, aby se mohl tenhle film natáčet, nemuže hodnotit jinak.
Notorious B.I.G. (2009)
Pro tyhle filmy mam proste slabost
Mechanik (2004)
Dej je v tomhle filmu az to druhy o co tu bezi, Bale je neuveritelnej, boze !
Den & Noc (2010)
Tomu se rika originalita
Nezastaviteľný vlak (2010)
Naprosta bomba !
Psycho (1960)
Kdyz k vam na zacatku filmu prijde osoba a zepta se vas: To je ten film o tom jak ten a ten udela tohle? tak je prekvapeni v hajzlu, skoda. Kdybych nevedel, tak verim, ze by me to dostalo jako nic jinyho, ale kdyz uz na zacatku filmu vite, co bude v poslednich par minutach, tak to je spatny. Jinak atmosfera a hudba mi rvala koule !!
Kráľova reč (2010)
Oscar je jasnej .
Spartakus: Bohovia arény (2011) (seriál)
Sice to bylo super,ale nebudu prvni dil hodnotit hned plnym hodnocenim, Uvidime jak to pojede dal, zatim to vypada kur*vsky slibne.
Zelený sršeň (2011)
3,5*
Cape (2011) (seriál)
Naprosty souhlas s Norzogem. Prvni polovina prvniho dilu me celkem i bavila, ale pak se to zaclo tak neuveritelne rozjizdet, ze se behem druhy pulky stalo vsecko, co by se ocekavalo v prubehu cele serie..Prislo mi to jakoby se serial chtel tvarit strasne cool a paradne, ale vubec se tak nedelo.. Moc to nezachrani ani hot Summer Glau.