Recenzie (667)
Príbeh z Bronxu (1993)
60. léta miluju, De Nira miluju, filmy o mafii miluju, takže nelze jinak než že jsem si zamiloval i tenhle nenápadný snímek, Tenkrát v Americe a Kmotr je sice ještě o malilinko výš, ale i tak je radost se na to koukat, je to vskutku dobová lahůdka. Navíc mě natolik pohltila atmosféra filmu, že po skončení jsem se divil kde že to sakra jsem, kde je moje čtvrť, vždyť jsem se v Bronxu narodil, nebo ne? :-) A nesmí chybět Joe Pesci, sice jen na pár chvil, ale potěšil. PS: "Nejsmutnější věc v životě je promarněný talent."
V zajatí démonov (2013)
Sice klišovité až hanba, ale zase na druhou stranu naprosto precizně natočené a zahrané. Navíc je tam několik infarktových scén a po dlouhé době mi u filmu nebylo zrovna dvakrát dobře, nebýt mé ženy která spala vedle mě, asi bych si musel dát občas pauzičku a rozsvítit světla hehe. Ale abych byl upřímný, můj milovaný Sinister jen tak něco nepředčí. Exorcism of Emily Rose se mi také líbilo mnohem víc než tohle, jako jednohubka ovšem velice příjemné, asi tak na stejné úrovni jako Insidious, možná dokonce o chlup lepší.
Terapie - Série 1 (2011) (séria)
Na české poměry velice nadprůměrná záležitost, jen škoda že někteří herci jsou tolik prkenní.
Len Boh odpúšťa (2013)
Pseudoartové nic, či snad koláž zajímavých obrázků z Thajska, nebo vykrádačka Lynche? Od každého trochu, mimochodem za ten konec a za debilně se pitvořícího Goslinga bych s chutí usekl režisérovi ruce! Jsem nesmírně zvědavý v jakém dalším jeho filmu bude pan Ryan Cukrkandl mlčet a přiblble čumět příště.
Číslo 9 (2009)
Skvěle animovaná nuda, nic víc, duchaprázdné až hanba.
Drive (2011)
Radost pohledět i poslouchat, nádhera, fakt.
Podozriví (1995)
Jeden z nejgeniálnějších filmů všech dob, není třeba více slov.
Paríž, milujem ťa (2006)
Povídka o mimech, scénka s Buscemim a ješte pár dalších momentů bylo velice nadprůměrných, ale jako celek to dost kolísá...kdyby bylo méně režisérů a povídek méně a delších, bavilo by mne to mnohem více i tak ovšem silný zážitek.
Prelet nad kukučím hniezdom (1975)
Naprosto geniální film který je snad ještě lepší než jeho geniální předloha a bravurní skvostné dílo podtrhává naprosto úžasný Jack Nicholson, který se zřejmě pro tuhle a jí podobné role prostě narodil, těžká a dojemná srdcovka.
George Carlin: Complaints and Grievances (2001) (TV film)
První polovina byla celkem slabá, ve druhé to však rozjel už velice slušně, ale osobně mám raději Louise C.K.