Recenzie (199)
Hore (2009)
Pěkné, milé, příjemné, rozverné,zábavné,dojemné. Chvílemi docela infantilní, ale předčilo to má očekávání. Jedna hvězdička patří hlavně Pavlu Liškovi za dabing psa Doga,bylo to neuvěřitelné...
Hviezdny smeč (1996)
Je to jeden z prvních filmů,které si pamatuju ze svého dětství. Něco asi ve mně jako v malém dítěti zanechal,ale dneska už bych to hodnotila asi jinak.
Veľmi nebezpečné známosti 2 (2000)
Hodně laciný
Vojna neviest (2009)
Jedna hvězdička pro Anne a jedna pro Kate...Jinak mě tento film nijak moc nenadchl...
Spoveď kráľovnej strednej školy (2004)
Docela nic moc teda...Chvílema až strašný...
Čo urobíme s fotrom? (2008)
Dobrá komedie na odreagování:) Jo je to zase jedna průměrná americká komedie, ale Martin dokáže opravdu rozesmát, a vtipných okamžiků je v tomhle snímku docela dost.Takže za 3*.
Hmla (2007)
Koukála jsem na to ve 2 ráno a strachy jsem se málem počůrala:) ne,žvanim,ale opravdu dlouho jsem neviděla takový horor,kde by nebyly jen louže krve a slaboduchý příběh:) Líbilo se mi to;)
Prístav nádeje (1998)
Pěkný emotivní příběh. Mně se to líbilo;) Nemůžeme se stále dívat jen na vysoce duchaplné příběhy ,že..:)
Ostrí ako chili (2005) (TV film)
Blbost,ale dokoukat jsem to musela:)
Noc v múzeu 2 (2009)
Jedničce jsem dala 4 ****, protože to bylo něco nového a nadhlo mě to. I přesto, že hodnocení uživatelů ukazuje opak, můj názor jest ,že pokračování Noci v muzeu už nebylo tak dobré. Byla tam místa, která mě rozesmála, ale to bylo asi tak vše, bylo to takové,lidově řečeno "přeplácané,ale celkově o ničem".