Recenzie (272)
Transformers (2007)
Klasika od Michaela Baye, prostě perfektní alkční nářez, na který se dá dívat furt, to prostě neomrzí. Aji Spielberg se chtěl podívat jak se točí superfilmy tak se přimontoval jako vedoucí výroby. Stejně mu to ale nepomůže. 31.01.2008
Úplná šupa (2007)
Jednu hvězdičku za tu babu, co vyletí z té halmary-ta byla dost dobrá. Ovšem 3 vteřiny film nezachrání. Jinak je to ptákovina. 17.01.2008
Blb a blbec (1994)
Už tonení ono. Pánové stárnou, i když to asi nebude ta pravá příčina této dost velké nudy. Kdeže sou ty časy kdy se mlátili od začátku do konce.......17.01.2008
Ultra Force 1. (1989)
Starej dobrej Intersonic....dnes sou trosky. 14.01.2007
Kvaska (2007)
Tak konečně po dlouhých letech mohu napsat, že se povedl český film. Jenže zde je to zásluha jen a poze Daniela Landy a jeho supermuziky. Ti, kteří mu nefandí, tak ať se na to ani nedívají. Každopádně Landa forever......14.01.2008
Zásah z pekla (1994)
Zas tak úplně katastrofální to nebylo. Viděl jsem hodně o dost horších filmů. Podívat se na to dá. 6.1.2008
Clementine (2004)
Toto teda ne. To je na mě moc. Koupil jsem si org a už je v koši. Asi nejhorší Seagalův počin, i když je zde jen tak 5 min. Kdo chce poslouchat jak 90 min řve malý děcko tak hurá do toho. Akční scény tu rozhodně nečekejte. 31.12.2007
Smrtonosná pasca 4.0 (2007)
Po dlouhých osmi letech se nám Willis představil v něčem, co opravdu stojí za to. Akčňák jak má být. Od začátku do konce akce. Se staršími díly to není moc podobné, ale to je jen dobře. O talentu ještě mladého Lena Wisemana netřeba dlouze diskutovat. O něm ještě mnohokrát uslyšíme; o Willisovi už asi ne pokud se tito dva nesejdou u pětky. 18.12.2007
Brána draka a tigra (2006)
Asi nejlepší bojový film posledních let a není náhoda, že se toho účastní hlavně Donnie Yen. Tento Borec prokazuje kvalitu už pěknou řádku let. Ve filmu je jen jedno trochu hluché místo, jinak se zde řežou pořád. Co se týče choreografie soubojů tak ta nemá jedinou chybičku. Až to Donniemu přestane kopat tak je jasné, čím se bude živit. Všem fandům bojových filmů vřele doporučuji. DONNIE FOREVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 18.12.2007
Škola hada (1978)
Tyto starý filmy s Jackiem mě prostě nechytly. Ani Yuen Woo-Ping to nezachrání. 5.12.2007