Obľúbené seriály (10)
Teória veľkého tresku (2007)
jeden z najlepších sitcomov, ktoré som vzhliadol. silné a osobité charaktery, skvelé a vtipné dialógy, zápletky a osobitá aura robia z tohoto seriálu chuťovku prvej kategórie.
Simpsonovci (1989)
jedno z najoriginálnejších diel, ktoré v rámci tohoto žánru existujú, to už história preverila. pre mňa dar, vďaka ktorému, je na Zemi zasa trochu viac srandy.
Priatelia (1994)
seriál, ktorý som sledoval asi najpravidelnejšie zo všetkých. napriek už trochu vyprchaným dojmom vo mne stále doznievajú skvelé situačné gagy skutočne zábavných postáv.
Futurama (1999)
skvelá futuro alternatíva k simpsonovcom. matt groening je proste genialny, podobne ako veci, ktoré vytvára.
Tom a Jerry (1940)
jednoznačne skvelá, bláznivá, neutíchajúca, nadupaná zábava.
Mladé ninja korytnačky (1987)
tento serial pre mna predstavoval jeden z vrcholov kreslenych serialov. mojej dusi zaroven priniesol plnohodnotnu napln detskych snov a tuzob. bol som do tychto postaviciek zblazneny, kreslil som si ich, kupoval nalepky,... a bavia ma aj dnes.
Spadla z oblakov (1978)
pre mna jeden z najoblubenejsich serialov mojich detskych cias. priznam sa, na kvalitu si dnes nespominam, tu som predsa vtedy neriesil, dolezitejsi je pre mna pocit, ktory vo mne zostal aj po rokoch...a ten je kuzelny.
Linda (1984)
opat jedna z detskych nostalgii. vtedy som veci vnimal inak ako dnes. bol som nenarocny, skromny, naivny divacik, ktory tuto zensku miloval, ktoreho ocarila a na kazdy diel som sa tesil ako maly chlapec. (tym som vtedy aj bol :))
Teta (1987)
atmosféra jakubiskových filmov, či seriálov vo mne zanecháva osobité dojmy, ktoré vo mne dokážu rezonovať veky. platí to i alebo predovšetkým pre tento seriál s mrazivou atmosférou a závanom napínavého príbehu plného očakávaní.
Arabela (1980)
ach, mať tak čarovný prsteň a krásnu, tajomnú arabelu :)