Obľúbené seriály (10)
Carnivale (2003)
1. Sezóna 85% 2. Sezóna 100% Nejlepší seriál od HBO a jeden z nejlepších seriálů co sem kdy viděl. Naprosto úchvatný příběh boje dobra proti zlu se skvěle hrajícími herci.
Prison Break: Útek z väzenia (2005)
První sezóna je naprosto úchvatná a to kůli skvěle vybraným hercům na jednotlivé charaktery 95%. Druhá sezóna je také parádní, ale už to nemá to své kouzlo jednoho místa. Na druhou stranu je to výbornej hon na uprchlíky tak ta to má trošku míň 75%,Třetí sezóna 70%, Čtvrtá sezóna 50%
Rím (2005)
Prvních 10 dílů je tak střídavě na 70-80% ale poslední tři první serie se rozjedou uplně luxusně. Ty sou na 100% doufám, že druhá série bude držet tempo. Druhá série je o trochu lepší než první a vypadá také o něco lépe vizuálně. Prostě je to bomba:))) A musím dodat, že tito dva hrdinové Lucius Vorenus a Titus Pullo jsou mi nejsympatičtější zatím ze všech, co jsem prozatím viděl na televizních obrazovkách.
Dr. House (2004)
Jeden z nejlepších seriálů téhle doby a určitě nejlepší seriálová postava v podání Hugha Laurieho. První sezóna na 95%, Druhá 100% a Třetí 120%. Tak jen go Housi go :o). Čtvrtá sezóna 100% tahle sezóna jede jenom kůli posledním dvoum dílům. Pátá sezóna 90%, Šestá sezóna 90%, Sedmá sezóna 90%, Osmá sezóna 90%......seriozni zakonceni
Vražedný souboj (2007)
Sice to má pár chyb, ale i tak pěknejch 90%. Je to jak šesti hodinový Dog Day Afternoon, které bylo epesní v tomhle seriálu hrajou všichni jak o život hlavně John Leguizamo. Seděl sem u to ho a nemoh sem se zvednout ze židle a jedna z těch chyb poldové dostávaj málo na prdel.
V sieti CIA (2007)
Vynikající drama o CIA a jejich špiónech, kteří svádí boj s agenty KGB.
Black Books (2000)
Mestečko South Park (1997)
Cartman je absolutně největší hajzl všech dob a zároveň největší frajer z celého South Parku. 1. série - 90%, 2. série - 90%, 3. série - 95%, 4. série - 90%, 5. série - 85%, 6. série - 95%, 7. série - 80%, 8. série - 90%,9. série - 100%, 10. série - 100%, 11. série - 100%, 12. série - 100%, 13. série - 90%, 14. série - 85%, 15. série - 90%, 16. série - 90%, 17. série - 95%, 18. série - 95%, 19. série 95%, 20. série 100%, 21. série 95%, 22. Série 85% 23. Série 85%. 24. Série 80% 25. Série 85% 26. Série 90%
Červený trpaslík (1988)
Mrtví jako já (2003)
Výbornej seriál za 1. i 2. sezónu 90%