Recenzie (2 104)
Temný krystal: Věk vzdoru - Konec, začátek, to je jedno (2019) (epizóda)
Seriály, ktorým nedopozerám ani pilot, zvyknem hodnotit Odpadom. Toto odpad nie je, evidentne na tom niekomu záležalo a muselo to dať kopu práce. Len... ja na to nemám trpezlivosť.
Válka zítřka (2021)
Dlhé. Veľa prudko nefungujúcich scén a dialógov. Sympatické postavy. Akčné príšerky.
Clarksonova farma - Práce s traktorem (2021) (epizóda)
Nie je to pre masy a nepýtajte sa, prečo som to sakra pozerala ja, ktorá z Top Gear videla asi 3 minúty a som mestský tvor. Ale na "dokument" o tom, ako televízna osobnosť začína farmáriť, je to podarené. Popri inej činnosti je to užiteľné si. Ale myslím, že tá 1 hodina je tak akurát, netreba ďalších 7.
Prepadovka (2011)
Záverečné titulky hovoria za všetko - fighter s takou zbraňou 1-5, attacker s hentakou zbraňou 1-5 a tak dlho a dlho. Liezlo mi na nervy to nekonečné jačanie a aj napriek takmer neústálej akcii som sa chvíľami už tešila, že to skončí a pustím si tématický podobného a pre mňa užiteľnejšieho Dredd (2012), hoc s vedomím, že tam toľko choreo a čistej akcie nie je. Rýchlosť a údernosť pohybov niektorých postáv je ale vyložene WOW.
Benediktova tajomná spoločnosť - Banda bystrých sirôt (2021) (epizóda)
Išla som do toho z nedostatku iných pilotov a s vedomím, že pozriem práve len prvý diel, lebo mám rada seriálové výberové konania. Pre dospeláka seriál naozaj nič neponúka, je plný detských neveľmi-hercov a ich neveľmi záživných postáv a naivity. Ale čo sa týka možných riešení, našlo sa pár, ktoré mi hneď nenapadli ako najväčšie možné kliše, takže vlastne výsledok trochu pozítívnejší, než som čakala. :) Ďalej sa pochopiteĺne sledovať nechystám.
Mělas to vědět (2020) (seriál)
Videla som e1, 2 a dosť ma štvalo, že ich idea hľadania zmiznutého manžela sa obmädzuje na obnolávanie hotelov, plus ma Nicol výraz "oh bože, čo ak je zlý" už predsa len začínal nudiť. Snažila o 107 a režisér má ňáku úchylku na detaily rozslzeného červeného oka blúdiaceho pohľadom. Nuž tak som potom skočila aspoň na e5+6 a myslím, že som o nič neprišla. Hugh sa na Jonathana ale hodil dobre a najsympatickejší z ansáblu bol teenager Henry.
Soul Music (1997) (seriál)
Nie. Autora ľúbim a hoc Soul Music nie je moja obľubená kniha, stále je cool. Seriál nie je. Nedopozerala som žiaľ ani prvú časť, nevydržala som to.
Znovu 20 - It's the End of the World, Worm Girl (2021) (epizóda)
Tu je pre mňa konečná. Točíme sa v kruhu zo stupídnych dôvodov a vedľajšie postavy dojmu nijak nepomáhajú.
Znovu 20 - A Decent Proposal (2021) (epizóda)
Srsly, žiadnu rozumnejšiu drámu nevymysleli?
Luca (2021)
Pre dospeláka nič extra, chvíľami som až pretáčala. Na jedno pozretie ale milé.