Recenzie (158)
Americký samuraj (1992)
Celkem obstojné podání samurajského kodexu strašlivě kazí absolutně stupidní scénář, dialogy na úrovni čínské pohádky pro retardované kazí tomuto filmu slušný základ. Jedna * za Davida Bradleyho a Marka Dacascose jako záporáka a jedna * za zajímavé a netradiční souboje.
Krvavý šport (1988)
Výborné béčko s výborným Bolo Yeungem a také asi jeden z nejlepších filmů Van Damma (společně s Kickboxerem). Na béčkový film jsou výborně zahrané bojové scény a to pravděpodobně souvisí asi s účastí F.W. Duxe na tvorbě tohoto filmu. 3* za bojové scény + 1 navíc za neskrývanou brutalitu.
Karate Kid (1984)
Klasický, avšak zajímavě pojatý film. Jeho největší sílou je Pat Morita coby Miyagy, ale největší slabinou trocha příšerné naivity.
Americký nindža 5 (1993)
Narozdíl od ostatních, já se u tohoto pokračování celkem bavil. Akce je už mnohem slušnější než u předchozích dvou dílů, lépe natočená, téma takměř staleté, ale stále neokoukané (zvláště v akčních filmech 80tých let) a navíc, díky malému "bojovníkovi ninja" celkem i vtipné. Spousta komických situací a hlášek celkem dorovnává nedostatek tvůrčího talentu a Bradleyho hereckého umění.
Americký ninja 3 (1989)
Toto byl opravdu velmi špatný tah. Jediná světlá věc na tomhle díle je, že David Bradley, narozdíl od Dudikoffa bojovat umí a pak ty scény také jinak vypadají. Scénář velmi podprůměrný, akce jednotvárná, zkrátka toto pokračování dobrého béčka se nepodařilo.
Americký ninja 2 (1987)
Rozhodně horší než první díl a to ve všech směrech. Jen Steve James a jeho občasné vtípky celkem ujdou, jinak nic moc.
Americký ninja (1985)
Na béčkový film je to i celkem zajímavý námět (berme v potaz 80. léta) i zajímavé pojetí hlavního hrdiny (ztráta paměti, ale ne dovedností). Nicméně, ač Dudikoffa a jeho filmy neodsuzuji, tak jako někteří, bojové scény mohli být natočeny mnohem líp, některé bojové momenty jsou i viditelně hodně nahrané, ale závěrečný souboj dává akci celkem slušnou tečku. Oproti třetímu a čtvrtému dílu celkem koukatelný film. Samozřejmě, s ninjutsu to má společného pramálo (snad kromě ninja oblečení a zbraní vůbec nic), ale pokud někdo hledá spíš opravdový ninja film a ne akční kung-fu/karate/judo/jiu jitsu jako je toto, pak doporučuji Poslední ninja - herecky sice nic moc, ale co se týče ninjutsu tak je to jeden z těch, kteří mají společného s realitou (technickou) více než kterýkoliv jiný film s ninjou v názvu, tento nevyjímaje.
Planéta opíc (1968)
Výborně natočené i výborně zahrané. Když jsem to videl jako malý kluk, dlouho jsem si ten film pamatoval, ale nevěděl jsem příliš, o co se tam jednalo. S odstupem času ale můžu říct, že silný dojem na mne dělá i dnes. S ohledem na tehdejší dobu zvládli tvůrci jak atmosféru, tak i prostředí. Na výbornou.