Recenzie (523)
Most (2011) (seriál)
Závěr je maličko přestřelenej, ale celkově se každopádně jedná o velmi velmi nadprůměrnej seriál.
Po úradných hodinách (1985)
Chlapi, ruce pryč od ženský, která řídí zmrzlinářskou dodávku!
Star Trek: Do temnoty (2013)
Po dvaceti minutách téhle užvaněné nudy jsem si šel radši lehnout.
Dallas (1978) (seriál)
Dallas, Dallas, Dallas, nedala...
Neporaziteľný Barbar Conan (2011)
Verbální blitka.
Marketa Lazarová (1967)
Možná jsem neměl číst knížku, anebo jsem se díval na film v blbém rozpoložení. Mě ale neoslovil. Kombinace divé hudby a podivných scén se mi zdá až překombinovaná.
Muž, který vycházel z hrobu (2001) (TV film)
Ty vole! ČT, jděte do prdele s těmihle pseudopsychologickými detektivkami! Pane Klein, četl jste někdy Škvoreckého Nápady čtenáře detektivek? Nedá se na to dívat!
Český žurnál - Pančovaná republika (2013) (epizóda)
Dosud jsem si naivně myslel, že dokument má obsahovat fakta a důkazy. Pančovaná republika je spíše snůška domněnek. Informační hodnota tohoto filmu je pro mě poměrně malá, protože asi 95% věcí jsem znal už před jeho zhlédnutím. OK, stát toleroval pančování, OK, Češi chlastají jak duhy, OK, chlast je špatný, OK, Likérka Drak & spol jsou zmrdi - to je všechno v pořádku - ale je třeba se toto znovu dovídat z "autorského dokumentu"?
Merlin (2008) (seriál)
Merlin zabil jedinou zajímavou ženskou postavu - Nimue. Pitomý pambíčkářský spratek.
Marmaduke (2010)
Nesympatický čokl s nesympatickým páníčkem v nesympatickém filmu.