Recenzie (215)
Planéta opíc (1968)
"Jestli je to to nejsilnější co tady je, tak za půl roku ovládneme celou planetu"
Vlk z Wall Street (2013)
"když zaseješ vítr, sklidíš bouři"
Nástrahy veľkomesta (1984)
Artemio vypadající jako Stalloneho tatík se vydává z vesničky s vlastním "kinem" se vydavá to Milána ve výtečné komedii plné srandovních nezapomenutelných situací. Ten jeho byt (ne)chci.
Training Day (2001)
V jednom jediném dni popsáno několika pár lidmi z různého prostředí situace v prostředí svého revíru.
Podivný prípad Benjamina Buttona (2008)
"Je to jako kdybych prožil celý život, ale nemohu si vzpomenout jakej byl."
Pád do ticha (2003)
Je to jako kdybyste trápili mravence, pořád mu dávali něco do cesty a nakonec ho zašlápnete.
Wall Street: Peniaze nikdy nespia (2010)
Velmi dobré dialogy hlavně s moudry rozdávajícím Gekkem, výtečný Brolin, chudší děj prokladaný pohodovou písničkou se slabším koncem. "Tohle je ten nejhnusnější čas ze všech časů a jen ti nejhnusnější vítězí"
Cesta (2009)
Jedna velká šedá nuda, ve který spadlo pár stromů, setkání s 90letým dědkem, zlodějem, kanibaly, jednou svorkovací scénou a jen 5min Charlize.
Farba citov (2011)
Krásně podaný příběh z dob kdy černoši museli nejen sedět vzadu v autobuse. Všichni herci podali výtečný výkon od nelidskou potvoru Celii po dokonalou kuchařku Octavii. Spíš bych viděl název na Černobílí bílí. Na film jsem koukal celou cestu z Prahy a ani mě nevadilo, že jsem po vystoupení musel vyhodit zničenej kapesník :-) "Sežer moje hovno"
Bowling for Columbine (2002)
Nejlepší na celým dokumentu byl animovaný minidokument o historii USA :-)