Recenzie (215)
Utopenec na úteku (1998)
Některé vtípky se sice nepovedly ale jejich taková spousta, že se na ně hravě zapomene. Výborná parodie, škoda, že Proft nenatočil něco dalšího. Policajt chytající Nilsena je se svými předpovědi a propočty dokonalej .
Nezvratný osud 2 (2003)
Komediální horror nebo horrorová komedie? Každopádně jsem se nenudil, smrtka si pomalu odrškrtává svůj seznam kreativní prací. 1* navíc za velkou dálniční nehodu s padajícími kládami, která je natočena opravdu luxusně reálně a je nejlepší scénkou nejen v tomto filmu, ale pro mě i nejlepší havárkou ve světě filmu.
Prepadnutie v Pacifiku (1992)
Nejlepší film SS, kterého nemám rád, když se přidá zlosyn TLJones a dortíčkové překvapení EE = nadprůměrný akčňák.
Priatelia (1994) (seriál)
Nejlepší seriál všech dob, každej díl jsem viděl min. 5x a stejně si ho, když se před spánkem nudím pustím znovu a znovu a šestice hrdinů mě stejně rozesměje !
Matrix (1999)
Kultovní záležitost, čím jsem starší o 1-2 procentíčka to z původních 200% kleslo, ale furt je to nejlepší sci-fi s do té doby neskutečnými triky a naprosto skvělým nápadem dotaženým bez chybičky do naprostého reálného skvostu. Na filmech miluju ten pocit, když zcela zapomenu na to, že sleduju film a jsem zcela vtažen do filmu. U Matrixu se napojím pokaždé během pár minut. A hlavně co když je to pravda ??? :-) "A World where anything is possible"