Recenzie (319)
Pád (2016)
Já fakt nevím, jestli odpad nebo jedna hvězdička. Ale nakonec asi *, protože jsem se zasmála. :D
Pravý rytier (2016) (TV film)
Takove plytvani krasnymi kostymy...
Predtým, ako som ťa poznala (2016)
Bylo to stejne krasne a srdcervouci jako knizka.
Smaragdovo zelená (2016)
Já vím, že srovnávat knihu s filmem je blbost, ale tady si to neodpustím, protože společné to má snad jen název a jména postav. Film je natahovaný, nudný, celé to ztratilo kouslo a nejen konec je naprosto nelogický. Nakonec se asi nejvíc povedl druhý díl, který se snažil držet předlohy asi nejvíc...
Aloha (2015)
To byla jednou nuda...
Avengers 2: Vek Ultrona (2015)
Byli vtipni, byli sexy, byli super :-) (kino, 2D, orignalni zneni z titulky)
Ladíme 2 (2015)
Myslela jsem, že tomu dám jednu hvězdičku, ale tu druhou přihazuju za koncové číslo, které se mi fakt líbilo. :-)
Päťdesiat odtieňov sivej (2015)
Velmi slabé tři hvězdičky. To, co bylo v knížce alespoň trochu sexy (ano, přiznávám se... alespoň jsem to ale četla anglicky a rozšířila jsem si slovní zásobu o nejrůznější podivné praktiky, které tam stejně nakonec nebyly :D), v tom filmu vůbec nefungovalo...
Rezistencia (2015)
Hvězdičky dávám tři, vidím to ale tak na 3 a půl. Odproti Divergent se mi nezdálo, jak se to nedrželo knižní předlohy. (a to vždycky říkám, že kniha a film se nesmí srovnávat, ale tady bylo těch změn tolik, že nedávaly smysl a některé věci byly úplně naopak) A jsem vážně zvědavá, jak si poradí se třetím dílem, když skončili poněkud jinak než knížka...:-)
V hlave (2015)
Tohle byl jeden z nejlepsich animaku vsech dob :-)